Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTLŐDŐ KÉRDÉSEK

 

Hol tudom személyesen átvenni a megrendelt terméket?

 

Személyesen előzetes egyeztetést követően:  a 1095. Budapest Ferenc Krt. 27. AZENORAM óra ékszer üzlet. Hétfőtől-péntekig: 9-18 ig,

Telefonon: a 06-30-713-0590 számon, nyitva tartási időben értek el bennünket. 

E-mailben: info@fantasticstore.hu

 

Leadtam egy rendelést, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

 

Rendszerünk minden rendelésről automata visszaigazoló e-mailt küld ki. Sajnos gyakran előfordul, hogy ez a levelezőrendszer Spam (Levélszemét) mappájába kerül. Kérjük, ellenőrizd ott is!  Amennyiben ott sem találod, kérlek, írj nekünk az info@fantasticstore.hu email címre.

 

Mennyi idő alatt kapom meg, amit rendeltem?

 

Webáruházunkban vagy telefonon megrendelt termékeket az ország egész területére házhoz szállítjuk. Szállítási határidő, általában 1-5 munkanap.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

 

Az egész ország területére fix 2000 ft.

 

Külföldre is tudtok szállítani?

 

Igen. Felhívjuk figyelmed, hogy nemzetközi rendelések esetén a szállítási idő több nap  is lehet a fogadó ország postai rendszerétől függően.

 

Melyek a fizetési lehetőségek?

 

Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával, megrendelés esetén postai utánvétellel és banki előreutalással tudsz fizetni.

 

Van garancia az órákra?

 

Természetesen. A vásárlás napjától számítva,  márkától függően 1, 2, 3 vagy 4 év gyártói garancia vonatkozik az órákra!

Keresés